Pracownicy działu obsługi klienta to nie tylko osoby, które zajmują się doradzaniem klientom w działach lub sektorach poszczególnych marketów. Pracownikiem działu obsługi klienta są również osoby zatrudnione jako doradcy klienta, specjaliści ds. sprzedaży lub sprzedawcy telefoniczni. Wszyscy oni są pracownikami działu obsługi klienta, zajmują się odpowiednią obsługa klientów i realizacją planów sprzedażowych, pracownik działu obsługi klienta Legnica.
Wielu moich znajomych pracowników obsługi klienta wykonuje swoją pracę przez telefon, dzwoniąc do poszczególnych użytkowników telefonów i proponując im określone produkty i towary. Praca przez telefon jest o tyle dobra, że odbywa się w jednym miejscu i nie wiąże się z koniecznością bezpośredniego spotykania się z kontrahentami. Większość transakcji można załatwić za pomocą telefonu, co znacznie ułatwia życie klientom i pracę pracownikom działu obsługi klienta.
W zależności od firmy, jej wielkości i polityki finansowej, pracownicy otrzymują albo stałą pensję każdego miesiąca, albo poprzez realizację planów sprzedażowych zarabiają na jak największe prowizje i jak najwyższą pensję. W zależności od indywidualnych cech danego pracownika wynagrodzenie osoby zajmującej to stanowisko pracy może wynosić od 1,5 do nawet 5 tysięcy złotych miesięcznie. Najlepsi są w stanie utrzymać wysokie pensje przez kilka, a nawet kilkanaście miesięcy z rzędu.
Dodaj komentarz