Od pracowników działu obsługi klienta zatrudnionych w naszej instytucji finansowej wymagamy spełnienia określonych kompetencji i warunków, bez których praca na tym stanowisku byłaby nieefektywna i nieprawidłowa. Mamy świadomość, że w innych firmach od pracowników obsługi klienta wymaga się o wiele mniej, jednak u nas, w trosce o dobro i interesy klientów, kładziemy nacisk na jak najlepsze przygotowanie merytoryczne kadry pracowniczej i jak największe doświadczenie zawodowe zatrudnianych przez nas osób. Jeśli ktoś chciałby spróbować swoich sił w naszym dziale obsługi klienta, pracownik działu obsługi klienta Rybnik, powinien posiadać wymienione cechy i kompetencje.
Wymagania i kompetencje zawodowe
- wykształcenie średnie lub niepełne wyższe,
- praktyka biurowa lub w sprzedaży,
- wiedza z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta,
- umiejętność obsługi komputera (Windows oraz aplikacje Office).
Wymagania osobowościowe
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- pozytywne nastawienie do ludzi,
- skrupulatność i dokładność,
- wysoka kultura osobista,
- operatywność i zorganizowanie,
- umiejętność pracy w stresie i radzenia sobie z problematycznymi klientami.
Dodaj komentarz