Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
- telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych.
- obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta.
- obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic nie sprzedajemy.
- kontakt z Klientem anglojęzycznym i polskojęzycznym.
- wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy.
- poszukujesz miejsca, gdzie będziesz się rozwijać długoterminowo (nie szukamy osób na okres krótko terminowy np. 3 mies.)
- jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna na min. 30h w tygodniu.
- znasz j. angielski na poziomie B2, umożliwiającym kontakt z klientem anglojęzycznym (warunek konieczny).
- znasz j. polski na bardzo dobrym poziomie w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.
- znasz pakiet Office.
- jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi.
- jesteś osobą samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy.
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem w Contact Center.
- stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie w trybie hybrydowym (Warszawa, Ochota, ul. Aleje Jerozolimskie 96).
- infolinia pracuje od poniedziałku do piątku 7:00 – 21:00 oraz weekendy 8:00 – 20:00.
- grafik ustalisz z miesięcznym wyprzedzeniem z menadżerką.
- zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie wprowadzające (ok. tydzień), a następnie wsparcie opiekuna (Buddy).
- karta sportowa Medicover Sport.
- zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych.
- program poleceń wewnętrznych – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy.
- możesz także skorzystać ze zniżek oferowanych przez marki Medicover.
Poznaj etapy rekrutacji:
- Analiza CV
- Wywiad telefoniczny
- Spotkanie zdalne
- Decyzja
Najnowsze komentarze