Praca: Asystent biura obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Asystent biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Rybnik
Numer: StPr/25/0222
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie wyższe mile widziane związanych z obsługą klienta, administracją, lub pokrewne, dobra znajomość obsługi programów MS Office: Word, Excel. Osoba komunikatywna, umiejętność pracy w zespole. Osoba sumienna, uczciwa, odporna na stres.Ogólny zakres obowiązków: Udzielanie informacji o dostępnych projektach, zasadach uczestnictwa oraz wymaganiach kwalifikacyjnych. Rejestrowanie uczestników projektu oraz wsparcie w kompletowaniu dokumentacji zgłoszeniowej. Wsparcie w zakładaniu konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz pomoc uczestnikom w procesie rejestracji oraz aktywacji konta w BUR. Udzielanie informacji o funkcjonowaniu Bazy Usług Rozwojowych: Informowanie użytkowników o zasadach funkcjonowania Bazy Usług Rozwojowych, w tym o warunkach rejestracji, dostępnych usługach oraz procedurach korzystania z bazy. Udzielanie szczegółowych informacji dotyczących przebiegu projektu, harmonogramu działań oraz dostępnych form wsparcia (szkolenia, doradztwo, kursy zawodowe). Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie wyjaśnień związanych z realizacją projektu. Przygotowywanie, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów związanych z uczestnictwem w projekcie (np. umowy, listy obecności, ankiety, raporty). Wsparcie w kompletowaniu dokumentów rozliczeniowych i kontrolnych wymaganych przez instytucje nadzorujące projekt. Udział w działaniach promocyjnych mających na celu rekrutację uczestników do projektu. Przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych oraz promocyjnych dotyczących projektów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania składać e-mailem: praca@wektor.org.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Rybnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 do 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

APLIKUJ TERAZ