Develop an in-depth knowledge of our client’s platform.
Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone.
Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end users while also supporting a wide range of technologies.
Diagnose software issues and resolve escalated customer complaints engage using established processes.
Provide support & guidance on non-technical related questions (e.g: marketing, sales, other e-commerce setup questions)
Communicate thoughtfully and effectively with all customers.
Document troubleshooting and problem resolution steps.
Requirements:
A thoughtful communicator who is excellent at communicating through a variety of channels that require both written and verbal skills.
Passionate about creative problem solving for customers and end users.
Fluency in Italian (C1 level) and communicative knowledge of English (B2 level)
Self-motivated, eager to learn and thrive in a collaborative environment.
Capable of adapting quickly to changing priorities.
Experience with or able to quickly pick-up: Microsoft Office Suite, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, and Salesforce.
We offer:
Full-time employment contract or civil contract with flexible working hours – the choice is yours!
Dive into our comprehensive paid training program and emerge as a customer support legend!
Enjoy a rich social package that includes MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance – because we care about you!
Embrace the freedom of work with no dress code – pyjamas, anyone?
Spread the love and earn extra rewards through our epic employee referral program – because great talent deserves to be rewarded!
Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego B2/C1 Otwartość w relacjach z...
Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+....
Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii...
Providing customer support in the installation and operation of security cameras Answering customer inquiries - phone/chat/email Entering data into the system Knowledge of German language B2/C1...
Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Biegła znajomość języka polskiego...
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na pełen etat, Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy, Tryb pracy: zmianowy. Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Najnowsze komentarze