Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable.
Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available.
Navigate the world of airline tickets with the precision of a GPS.
Understand customer needs and solve their travel issues with a smile.
Build unbreakable relationships with your customers by becoming their guide on the journey.
Requirements:
Fluent in Norwegian (C1) and English (B2 level)
Naturally helpful, with the enthusiasm and patience of a saint.
Active listener who communicates without problems.
Attention to detail such as that of Sherlock Holms.
Highly organised with the ability to juggle tasks like a circus performer.
We offer:
After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
Gain new skills through comprehensive training programs.
Enjoy rapid advancement and professional growth in a dynamic environment.
Connect with colleagues from around the world, broadening your cultural horizons.
Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień...
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie...
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche...
Rozpoczęcie szkolenia 12 maja. Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z...
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU...
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez połączenia telefoniczne oraz czat. Udzielanie wsparcia, rozwiązywanie problemów oraz doradzanie w zakresie dostępnych...
- analiza potrzeb klienta,- analiza rynku,- przygotowanie ofert,- prowadzenie statystyk,- wysyłanie e-maili,- obsługa urządzeń biurowych.Oferta stażu realizowana w ramach programu "Firma +1"....
Bądź głównym punktem kontaktu dla kluczowych klientów. Dbaj o silne relacje z klientami. Efektywnie dostarczaj rozwiązania spełniające cele klientów. Rozwijaj biznes z nowymi i istniejącymi...
Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień...
Najnowsze komentarze