Praca: Customer retention (executive)


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Customer retention (executive)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5959
OBOWIĄZKI:
Zapobiegać "churn" na kontach, które są przypisane do zespołu Customer Retention korzystając z algorytmów ML i silników opartych na regułach, firmy zagrożone rezygnacją będą proaktywnie identyfikowane i tworzone będą przypadki rezygnacji. Priorytetyzacja przypadków rezygnacji w oparciu o zagrożony zysk brutto i złożoność. Docieranie do klientów, którzy są zagrożeni opuszczeniem Revolut Business za pośrednictwem wiadomości e-mail lub połączeń telefonicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: w zakresie komunikacji
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata; w tym minimum rok doświadczenia na stanowisku Sales Development Representative. Doświadczenie w międzynarodowej organizacji. Umiejętności: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy z ludźmi, umiejętność logicznego myślenia, dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ