Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats.
Providing support to customers navigating digital channels.
Identifying and troubleshooting product issues.
Determining if a customer can resolve the issue without requiring a technician visit.
Preparing reports that describe technical issues for service technicians.
Requirements:
Bachelor’s degree.
Proficiency in Georgian (minimum C1 level) and English OR Russian (B2 level).
Strong interest in new technologies.
At least 6 months of experience handling claims and consumer complaints.
Solid understanding of Windows and MS Office.
We offer:
Stable employment with a full-time contract starting from the first day of cooperation.
Work in a comfortable office located in the center of Katowice.
Comprehensive benefits package, including a MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance.
Comprehensive training to fully prepare for the role.
Opportunities for development: Concentrix Academy (mentoring program for the future Team Leaders), Concentrix University (free online courses), free language classes.
Work with Friends and Earn - get financial bonuses.
- odpowiadanie na pytania klientów w języku angielskim i rosyjskim,- proaktywny kontakt z klientem w języku angielskim i rosyjskim,- przekazywanie klientom ważnych informacji w języku angielskim...
przyjmowanie zgłoszeń klientów osobiście lub telefonicznie, aktywna sprzedaż usług oraz części samochodowych, diagnostyka komputerowa pojazdów, otwarcie zlecenia naprawy, skompletowanie...
Przyjmowanie i wydawanie zamówień dla gości. Miejsce pracy MOP Kamień. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:
Pierwsza linia odpowiedzi w obsłudze potrzeb dystrybutora produktów Herbalife, skuteczne zarządzanie wszystkimi interakcjami i zapewnienie pozytywnego wyniku w każdym przypadku dla dystrybutora...
- odpowiadanie na pytania klientów w języku angielskim i rosyjskim,- proaktywny kontakt z klientem w języku angielskim i rosyjskim,- przekazywanie klientom ważnych informacji w języku angielskim...
przyjmowanie zgłoszeń klientów osobiście lub telefonicznie, aktywna sprzedaż usług oraz części samochodowych, diagnostyka komputerowa pojazdów, otwarcie zlecenia naprawy, skompletowanie...
Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania...
Najnowsze komentarze