Praca: Customer technical support specialist with Georgian
Customer technical support specialist with Georgian
Katowice
Your responsibilities:
Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs.
Providing support to customers navigating digital channels.
Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive approach to problem-solving.
Determining if a customer can resolve the issue without requiring a technician visit and providing guidance to achieve this.
Preparing detailed reports that describe technical issues for service technicians.
Monitoring the resolution process of customers technical issues to ensure accurate and effective solutions regarding products, features, and characteristics.
Assisting customers with both warranty and out-of-warranty services, such as Fixed Price Repair, Extended Warranty, and Spare Parts.
Committing to delivering high-quality service in alignment with KPI targets.
Our requirements:
Bachelor’s degree.
Proficiency in Georgian (minimum C1 level) and English (minimum B2 level).
Strong interest in new technologies.
At least 6 months of experience handling claims and consumer complaints.
Solid understanding of Windows and MS Office.
Knowledge of law, particularly in consumer rights and data protection.
Excellent communication skills and a strong focus on working with people.
High level of personal culture and customer orientation.
Strong commitment and motivation to work.
What we offer:
Stable employment with a full-time contract starting from the first day of cooperation.
Work in a comfortable office located in the center of Katowice.
Comprehensive benefits package, including a MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance.
Comprehensive training to fully prepare for the role.
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers...
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i...
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich...
Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich...
Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania...
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers...
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze...
Opis Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami...
Opis Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami...
Opis Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami...
Najnowsze komentarze