Specjalista ds. Obsługi Klienta
Dodane: dzisiaj
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów....
czyli z życia BOK
Dodane: dzisiaj
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów....
Dodane: dzisiaj
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Dodane: wczoraj
Fakturowanie - obsługa klienta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Dodane: wczoraj
Bezpośredni kontakt z klientem B2B w języku hiszpańskim i angielskim Przygotowywanie ofert i zamówień Udział w wyjazdach i targach Aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów B2B Współpraca...
Dodane: wczoraj
obsługa klientów na dziale majsterkowanie lub ogrodniczym Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: znajomość branży ogrodniczej Uprawnienia: znajomość branży...
Dodane: wczoraj
- telefoniczna pomoc klientowi nt. informacji dotyczących produktów, - przyjęcie reklamacji produktu, rozwiązywanie problemów z zamówienień, - przyjęcie zamówień, wystawienie dokumentów...
Dodane: wczoraj
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min. średniego, znajomości j. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową znajomość j. angielskiego będzie...
Dodane: wczoraj
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Dodane: wczoraj
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Dodane: wczoraj
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Dodane: wczoraj
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Dodane: wczoraj
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Dodane: wczoraj
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Sprzedaż kompleksowego produktu na rynku branży OZE (PV, PC, Termomodernizacja, Czysta Energia) Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz praca na spotkaniach umówionych przez...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Sprzedaż kompleksowego produktu na rynku branży OZE (PV, PC, Termomodernizacja, Czysta Energia) Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz praca na spotkaniach umówionych przez...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Sprzedaż kompleksowego produktu na rynku branży OZE (PV, PC, Termomodernizacja, Czysta Energia) Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz praca na spotkaniach umówionych przez...
© 2024 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Theme by Anders Noren — Up ↑
Najnowsze komentarze