- Zakres obowiązków:1. Przetwarzanie odpowiednich aktualizacji danych podstawowych klienta i danych transakcyjnych O2C,2. Tworzenie i utrzymywanie warunków cenowych, umów rabatowych i rozliczeń międzynarodowych,3. Symulacja umów oraz proaktywny przegląd i walidacja cen,4. Dokładne przechwytywanie i kodowanie strat w celu umożliwienia analizy przyczyn źródłowych,5. Wspieranie zespołów klientów poprzez raportowanie ad-hoc,6. Tworzenie nowych kont klientów oraz utrzymywanie danych podstawowych istniejących klientów.7. Zapewnienie kontroli jakości i zarządzania danymi dla odpowiednich obiektów danych,8. Współpraca z wielofunkcyjnymi interesariuszami w celu zapewnienia spełnienia potrzeb biznesowych i potrzeb klientów,9. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.- Miejsce pracy: Praca w trybie hybrydowym - Główne miejsce wykonywania pracy: Oddział firmy w Katowicach + praca zdalna w miejscu zamieszkania.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane kierunku związanym z zarządzaniem. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku specjalisty w zakresie zarządzania danymi klientów lub podobnym.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 8 500 PLN
Najnowsze komentarze