czyli z życia BOK
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
Uprawnienia: Sumienność
Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość programów SAP, InContact, Nex. Wymagana precyzyjność, punktualność, umiejętność współpracy z zespołem, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność. Wymagana znajomość języka angielskiego (firma nie wymaga certyfikatów, weryfikacja podczas rozmowy o pracę).
Katowice
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 8 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
© 2025 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Theme by Anders Noren — Up ↑
Najnowsze komentarze