Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecinek
Zadania:
Zarządzanie zespołem: Zapewnienie efektywnej pracy i motywacji zespołu, monitorowanie wyznaczonych celów, prowadzenie szkoleń i ocen, rozwijanie procedur obsługi klienta oraz obsługa systemów typu CRM.
Obsługa klienta: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, rozwiązywanie ich problemów, informowanie o produktach, zarządzanie reklamacjami i budowanie trwałych relacji.
Analiza i raportowanie: Monitorowanie kluczowych wskaźników, identyfikacja obszarów do poprawy i wdrażanie inicjatyw mających na celu optymalizację obsługi.
Współpraca interdyscyplinarna: Udział w projektach z działami sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego, a także reprezentowanie firmy na zewnętrznych eventach.
Oczekujemy:
Wykształcenia minimum średniego.
Co najmniej rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem, najlepiej w branży IT.
Biegłości w obsłudze MS Office i CRM.
Silnych umiejętności przywódczych i organizacyjnych.
Zmysłu analitycznego i samodzielności w organizacji pracy.
Znajomości technik sprzedaży i umiejętności ich zastosowania.
Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego oraz prawo jazdy kat. B.
Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to...
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników...
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla...
Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie...
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers...
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze...
Opis Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami...
Opis Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami...
Opis Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami...
Najnowsze komentarze