Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków...
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych,...
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy pasjonują się modą, cenią jakość i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi...
Lokalizacja: Warszawa (w@h po szkoleniu!) Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z...
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opis stanowiska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie kontaktu z naszymi dostawcami z Azji oraz pozyskiwanie nowych dostawców. Do zadań będzie należało...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Najnowsze komentarze