Praca: Konsultant ds. Obsługi Klienta Linii Lotniczej z językiem włoskim


Konsultant ds. Obsługi Klienta Linii Lotniczej z językiem włoskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw związanych z zagubionym bagażem. Komunikacja z pasażerami odbywa się telefonicznie, mailowo oraz przez czat.
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka włoskiego i angielskiego na poziomie B2,
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Katowicach,
  • Zorientowanie na pracę z ludźmi oraz wysoka komunikatywność,
  • Dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
  • Umowa zlecenie z wynagrodzeniem 35.71 zł brutto/godzinę,
  • Płatne szkolenie wprowadzające,
  • Praca zmianowa w godzinach: pon.-pt. 09:00-20:00, 2 weekendy/miesiąc; sob.: 9:00-18:00, niedz.: 10:00-18:00,
  • Możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego,
  • Komfortowe warunki pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ