Praca: Konsultant ds. Obsługi Klienta Linii Lotniczych z j. hiszpańskim


Konsultant ds. Obsługi Klienta Linii Lotniczych z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową obsługę klienta – od planowania podróży po przybycie na miejsce – w tym udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, zarządzanie reklamacjami oraz zgłoszeniami o zagubionym bagażu. Support klienta świadczony będzie głównie przez telefon, czat i e-mail.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego (poziom B2/C1) i angielskiego (poziom B1/B2)
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach
  • Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie (35.71 zł brutto/godz.)
  • Płatne szkolenie wstępne
  • System zmianowy (pn.-pt. 09:00-20:00, 2 weekendy/miesiąc), dni wolne w tygodniu
  • Możliwość awansu
  • Komfortowe warunki pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ