Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie poszukujemy dla naszego klienta osoby na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
praca zdalna z elementami hybrydowymi
- Otwarty/a na nowe wyzwania.
- Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność.
- Jesteś nastawiony/a na realizację celów.
- Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się.
- Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie.
Najnowsze komentarze