Praca: Konsultant ds. wsparcia technicznego


Ogłoszenie numer: 9533542, z dnia 2025-03-12

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników dotyczących problemów technicznych.
  • Informowanie o statusie zgłoszeń.
  • Obsługa maili i połączeń telefonicznych.
  • Przekazywanie połączeń do odpowiednich działów.
  • Wprowadzanie danych zakupowych do systemu fakturowego.

Wymagania

  • Biegłość w języku francuskim (min. B2) i angielskim (B1/B2).
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Umiejętności analityczne oraz organizacyjne.
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Doświadczenie w pracy na helpdesku i obsłudze klienta międzynarodowego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w różnorodnym zespole, również zdalne.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia.
  • Stabilne godziny pracy (dwie zmiany do wyboru od pon. do pt.).
  • Możliwość zdobywania doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji przez szkolenia.
  • Praca w dynamicznym środowisku międzynarodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ