Praca: Konsultant ds. Wsparcia z językiem angielskim


Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant ds. Wsparcia z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • wsparcie Użytkowników kart- profesjonalna pomoc i rozwiązywanie zapytań
  • obsługa połączeń przychodzących od Użytkowników kart
  • prowadzenie korespondencji mailowej z Użytkownikami kart
  • obsługa systemu zgłoszeniowego Salesforce
  • osiąganie wyznaczonych celów w zakresie SLA
  • ścisła współpraca z zespołem sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim – poziom min. B2 – warunek konieczny
  • jesteś dostępny/a do pracy na pełen etat w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku
  • posiadasz doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta min. 1 rok
  • posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne w tym znajomość zasad skutecznej komunikacji oraz aktywne słuchanie
  • posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu
  • bardzo dobrze organizujesz sobie pracę, umiejętność planowania zadań, dbałość o szczegóły
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po 3 miesiącach okresu próbnego
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • pracę w zgranym i rozwijającym zespole
  • świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)
  • benefity (karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
APLIKUJ TERAZ