Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych. Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do...
Odbieranie połączeń oraz odpowiadanie na maile. Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych. Identyfikowanie technicznych rozwiązań dla klientów. Wprowadzanie danych do systemów....
Obsługa klientów poprzez telefon i e-mail. Szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu. Budowanie trwałych relacji z klientami. Znajomość języka...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
Opis stanowiska Pomoc przy sprzedaży, Obsługa programu magazynowo sprzedażowego i drukarki fiskalnej. Dbanie o ekspozycję produktów wystawionych w sklepie i umieszczanie cen na metkach) Obsługa...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i...
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana...
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...
Najnowsze komentarze