Praca: Koordynator ds. obsługi Klienta


Ogłoszenie numer: 9311546, z dnia 2024-10-30

Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, oraz technicznej obsługi nieruchomości zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób. 
Wszystkie osoby, zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu w ramach obsługi Klienta sieciowego, zapraszamy do zapoznania się z treścią ogłoszenia w przypadku zainteresowania ofertą pracy, przesyłania aplikacji.

W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Koordynator ds. obsługi Klienta

Miejsce pracy: Łódź, ul. Łąkowa

 

Opis stanowiska

  • Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów
  • Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (posiadamy status Zakładu Pracy Chronionej)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word)
  • Asertywność, Skrupulatność, Samodzielność
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Pracę stacjonarną
  • Pełne wsparcie oraz szkolenia podczas wdrażania
  • Pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ