Praca: Koordynator ds. obsługi klienta


Ogłoszenie numer: 9473626, z dnia 2025-02-02

Klient portalu Praca.pl

Koordynator ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Bycie głównym punktem kontaktu dla klientów, rozwijanie relacji biznesowych.
  • Organizowanie spotkań cyklicznych z klientami do omówienia statusu projektów i planowanie przyszłych działań.
  • Dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat usług oferowanych przez firmę oraz wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów.
  • Monitorowanie i analiza rentowności oraz wzrostu klientów, wprowadzanie poprawek w razie potrzeby.
  • Weryfikacja poprawności naliczania opłat i faktur.
  • Systematyczne przeglądanie stanu realizacji projektów i podejmowanie działań korygujących, jeśli to konieczne.
  • Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem w ramach projektów.
  • Zapewnienie zgodności z normami etycznymi i regulacjami prawnymi.
  • Ocena ryzyka związanego z dostawą usług i implementacja odpowiednich działań łagodzących.

Wymagania

  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.
  • Biegły język angielski na poziomie C1.
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami i klientami równocześnie.
  • Doświadczenie w pracy z klientami oraz w rozumieniu procesów rozliczeń i fakturowania będzie dodatkow

Oferujemy

  • Pakiet świadczeń i promowanie różnorodności.
  • Środowisko pracy wspierające równowagę między życiem prywatnym a zawodowym.
  • Dwa dni „Global Wellbeing Days” rocznie.
  • Elastyczne rozwiązania dotyczące stylu pracy (Smart Working).
  • Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
  • Równe szanse dla każdego pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ