Praca: Koordynator Działu Obsługi Klienta


Firma TNS Sp. z o.o. zajmuje się obsługą rynku pomorskiego w materiały niezbędne do budowy obiektów mieszkalnych. Współpracujemy z Wykonawcami, Deweloperami, Spółdzielniami Mieszkaniowymi w różnych dziedzinach budownictwa. Zajmujemy się tynkami i farbami wewnętrznymi, dociepleniem ścian zewnętrznych, Innowacje w Izlacjach i Dociepleniach. Wprowadzamy nowoczesne sposoby kontaktu z klientem i obsługę budów. Poszukujemy osoby otwarte na nowe rozwiązania, chcące się rozwijać i doskonalić.
Koordynator Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Wodnika 54
Opis stanowiska:
  • praca w dziale obsługi klienta – sprzedaż materiałów budowlanych
  • zarządzanie zespołem sprzedaży
  • opracowanie i realizacja strategii sprzedaży
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientem
  • optymalizacja procesów sprzedaży
  • rozwój nowych rynków i kanałów sprzedaży
  • negocjacje handlowe
  • monitorowanie trendów branżowych
Wymagania:
  • doświadczenie zawodowe w branży
  • umiejętności menadżerskie
  • kompetencje analityczne
  • znajomość rynku i trendów
  • umiejętności organizacyjne
  • orientacja na klienta
  • proaktywność i elastyczność
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • wynagrodzenie zależne od wyników
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość wpływania na strategię firmy
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
APLIKUJ TERAZ