Udzielanie kompleksowej obsługi telefonicznej i mailowej klientom sklepu internetowego
Pomoc klientom w złożeniu zamówienia, wyborze produktów oraz udzielanie informacji na temat dostępności towarów
Rozwiązywanie problemów i konfliktów z klientami, dbając o wysoką jakość obsługi i zadowolenie klienta
Zapewnienie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów, płatności i dostawy, stosując się do polityki firmy i standardów obsługi
Monitorowanie i kontrolowanie zamówień, śledzenie statusu dostawy oraz współpraca z działem logistyki oraz magazynu w celu zapewnienia terminowych dostaw
Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z korzystaniem ze sklepu internetowego, takich jak problemy z logowaniem, płatnościami online itp.
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnej relacji z klientami, budowanie zaufania i lojalności wobec marki
Analiza informacji zwrotnych w celu doskonalenia procesów obsługi klienta
Aktualizacja baz danych klientów oraz dokumentowanie interakcji i zapytań klientów w systemie Sente oraz Idosell
Aktualizacja oferty strony internetowej
Współpraca z innymi działami firmy
Ścisła współpraca z zespołem działu obsługi Klienta w celu wymiany informacji, wspierania i doskonalenia procesów pracy
Realizowanie innych zadań związanych z obsługą Klienta oraz obsługą kanałów sprzedaży, które mogą być przypisane przez przełożonego
Oczekujemy od Ciebie:
Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w sektorze e-commerce.
Znajomość specyfiki działania sklepu internetowego
Doskonała komunikacja interpersonalna i umiejętność rozwiązywania problemów
Umiejętność skutecznego radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi i negatywnymi opiniami Klientów
Konieczna znajomość MS Office, mile widziana znajomość systemów Sente/Idosell/Allegro
Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i skuteczne zarządzanie czasem
Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami w firmie
Zorientowanie na Klienta i skupienie na zapewnieniu doskonałego doświadczenia zakupowego
Dbałość o jakość i dokładność pracy
Oferujemy Ci:
Konkurencyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii
Miłą, koleżeńską atmosferę w dziale
Kompleksowy program wdrożenia
Uczestnictwo w programach rozwoju kompetencji
Stanowisko o szerokich możliwościach i perspektywach szybkiego wzrostu
Do Twoich obowiązków będzie należało: Udzielanie kompleksowej obsługi telefonicznej i mailowej klientom sklepu internetowego Pomoc klientom w złożeniu zamówienia, wyborze produktów oraz...
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where...
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where...
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where...
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where...
Najnowsze komentarze