Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści)
Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta
Bieżące udzielanie coachingu i pomocy członkom zespołu wsparcia sprzedaży
Realizacja powierzonych celów oraz KPI
Monitorowanie kluczowych wskaźników oraz przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji
Bieżąca kontrola osiąganych wyników ilościowych, jakościowych , efektywnościowych i inicjowanie działań mających na celu przekraczanie wyznaczanych celów
Współpraca z działem marketingu celem podnoszenia jakości otrzymywanych leadów
Tworzenie, wdrażanie systemów i narzędzi motywacyjnych dla podległego zespołu
Nasze wymagania
Jesteś doświadczonym menedżerem a zarządzenie zespołem to Twoja Pasja
Masz minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem w CC (Najlepiej w infolinii sprzedażowej)
Analityczne myślenie to Twoje drugie imię
MS Office nie ma przed Tobą tajemnic
Wychodzisz z założenia, że targety są po to aby je realizować
Nie boisz się nowych wyzwań
Lubisz zmiany i sam/a je inicjujesz
Potrafisz się doskonale komunikować
Mile widziane
Doświadczenie w branży OZE
Znajomość takich systemów jak Focus Contact Center
To oferujemy
Stałą podstawę i wysokie premie uzależnione od osiąganych wyników
Narzędzia do pracy od pierwszego dnia: laptop, telefon
Szkolenie wdrożeniowe w pierwszych dniach pracy, dzięki któremu poznasz naszą firmę i nasze cele
Multisport, opieka medyczna, owocowe środy, dofinansowanie do nauki języków
Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to...
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników...
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla...
Zadania: Zarządzanie zespołem: Zapewnienie efektywnej pracy i motywacji zespołu, monitorowanie wyznaczonych celów, prowadzenie szkoleń i ocen, rozwijanie procedur obsługi klienta oraz obsługa...
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers...
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze...
Opis Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami...
Opis Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami...
Opis Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami...
Najnowsze komentarze