Praca: Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych)
Obsługa połączeń przychodzących
Wspieranie zewnętrznego Call Center
Dbanie o profesjonalną obsługę klienta i budowanie pozytywnych relacji
Tworzenie nowych procedur i przekształcanie bieżących
Udział w dodatkowych projektach rozwojowych
Szukamy Ciebie, jeśli:
Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Lubisz rozmawiać przez telefon, z łatwością nawiązujesz relacje i jesteś otwarty na innych
Stale szukasz nowych rozwiązań, dążysz do ciągłego rozwoju i lubisz zdobywać wiedzę
Szybko się uczysz, a praca pod presją czasu nie jest Ci obca
Umiesz reagować spokojnie i z empatią, także w sytuacjach stresowych
Potrafisz zrozumiale tłumaczyć trudne zagadnienia (w rozmowie i pisemnie)
Kreatywnie i odpowiedzialnie podchodzisz do powierzonych zadań
Dobrze odnajdujesz się zarówno w pracy zespołowej, jak i w samodzielnej realizacji zadań
Możesz pracować w modelu hybrydowym 2 dni zdalnie i 3 dni z biura, w trybie zmianowym w godzinach 8-16, 9-17,12-20 (zmiany popołudniowe jeden tydzień w miesiącu)
Masz wykształcenie średnie z maturą lub jesteś w trakcie studiów
Zobacz jak wygląda praca w Play:
Otrzymasz od nas:
Umowa o pracę
Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
Praca hybrydowa (office + home office)
Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the...
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i...
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management;...
Customer Support (mass retail, independent retailer, end customers) provided by phone and email Order entry/order processing After-sales service Processing customer complaints Delivering product...
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z...
Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone Mile...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich...
Realizowanie polityki sprzedażowej i celów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych klientów i dbanie o długotrwałe relacje z nimi. Regularne raportowanie działań sprzedażowych. Analiza lokalnego...
Najnowsze komentarze