Ogłoszenie numer: 9561463, z dnia 2025-03-08

Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Szczecin
- Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :)
- Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy?
- Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :)
- Pomoc techniczna dla klientów poprzez telefon, mail i chat
- Rozwiazywanie problemów poprzez polaczenia przychodzące, diagnozy zdalne czy czaty
- Współpraca z innymi działami i poziomami wsparcia technicznego
- Pomoc przed i posprzedażowa dla klientów biznesowych i prywatnych
- Dyspozycyjność od kwietnia!
- Język niemiecki na poziomie C1 lub wyższym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+ będzie dodatkowym atutem
- Wiesz jak zalogować się na router, a instalacje sterowników nie są Ci obce :)
- Radość z nauki nowych rzeczy
- Życzliwość i elastyczność
- Przyjazne podejście do klientów
- Analityczne myślenie
- Chcesz pracować z nami w biurze - stawiamy na relacje w zespole!
- Wynagrodzenie, które pozwoli Ci spać spokojnie - bo to podstawa, bonus
- Grafik między poniedziałkiem a piątkiem (8-18)
- Dni wolne w czasie niemieckich świąt narodowych
- 6 tygodni płatnego szkolenia - na spokojnie, wszystko Ci wytłumaczymy (tak, za nie też otrzymasz wynagrodzenie! :D)
- Umowę o pracę i pakiet medyczny - ale to ma w sumie każdy ;) a my dodatkowo...
- Fajny zespół w którym każdy jest wyjątkowy i ma coś fajnego w zanadrzu ;)
- Ekstra benefity, bo przecież fajnie jest mieć coś ekstra!
- MyBenefit - Multisport dla fit-maniaków, bilety do kina, voucher na pyszne.pl - w sumie to Ty wybierzesz!
- Pracę z biura w Szczecinie - w fajnym, nowoczesnym biurze, no i wszędzie blisko
- Program poleceń: pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj!
Najnowsze komentarze