Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i wśród ludzi)! Tutaj, w sklepie na warszawskim Targówku, masz szansę to robić!
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
obsługa posprzedażowa klientów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów, – m.in. przyjmowanie zwrotów i reklamacji, wystawianie faktur, Tax Free,
obsługa kasy fiskalnej,
procesowanie zwrotów reklamacyjnych oraz odstąpień internetowych,
współpraca z infolinią (Zdalne Miejsce Spotkań z Klientem) oraz innymi sklepami IKEA w Polsce,
współpraca z ekipami transportowymi, montażowymi oraz reklamacyjnymi,
praca w trybie zmianowym - w godzinach otwarcia sklepu IKEA – 8.30 – 21.15, w dni robocze, soboty (pracujemy minimum 2x soboty w miesiącu) oraz niedziele handlowe.
O TOBIE:
masz doświadczenie w obsłudze klienta,
cechuje Cię opanowanie i pozytywne nastawienie do klientów,
lubisz, kiedy dużo się dzieje i z łatwością dostosowujesz się do zmian,
masz głowę otwartą na nową wiedzę,
potrafisz dobrze organizować swoją pracę i podejmować decyzje pod presją czasu,
masz doświadczenie w obsłudze systemów komputerowych z zakresu obsługi klienta oraz programu MS Excel,
masz gotowość do pracy fizycznej,
dobrze czujesz się w pracy w zespole,
biegle posługujesz się językiem polskim,
masz gotowość do pracy na 1/2 etatu.kli
W IKEA MAMY DLA CIEBIE:
umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 7 złotych,
15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
kartę Multisport,
dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika.
26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony, dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
prywatny plan emerytalny (PPE),
ubezpieczenie na życie (NNW),
kredyt 0% na zakupy w IKEA,
Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie...
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu...
In order to increase the support to our farmer owners (members), our dedicated Members Service & Operations team in Gdansk was created two years ago. The main responsibilities of a Farmer Support...
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek...
Przyjmowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń badań do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i bezpośrednia. Organizacja i przygotowanie przesyłek kurierskich....
- analiza potrzeb klienta,- analiza rynku,- przygotowanie ofert,- prowadzenie statystyk,- wysyłanie e-maili,- obsługa urządzeń biurowych.Oferta stażu realizowana w ramach programu "Firma +1"....
Bądź głównym punktem kontaktu dla kluczowych klientów. Dbaj o silne relacje z klientami. Efektywnie dostarczaj rozwiązania spełniające cele klientów. Rozwijaj biznes z nowymi i istniejącymi...
Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień...
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie...
Najnowsze komentarze