Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i wśród ludzi)! Tutaj, w sklepie na warszawskim Targówku, masz szansę to robić!
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
obsługa posprzedażowa klientów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów, – m.in. przyjmowanie zwrotów i reklamacji, wystawianie faktur, Tax Free,
obsługa kasy fiskalnej,
procesowanie zwrotów reklamacyjnych oraz odstąpień internetowych,
współpraca z infolinią (Zdalne Miejsce Spotkań z Klientem) oraz innymi sklepami IKEA w Polsce,
współpraca z ekipami transportowymi, montażowymi oraz reklamacyjnymi,
praca w trybie zmianowym - w godzinach otwarcia sklepu IKEA – 8.30 – 21.15, w dni robocze, soboty (pracujemy minimum 2x soboty w miesiącu) oraz niedziele handlowe.
O TOBIE:
masz doświadczenie w obsłudze klienta,
cechuje Cię opanowanie i pozytywne nastawienie do klientów,
lubisz, kiedy dużo się dzieje i z łatwością dostosowujesz się do zmian,
masz głowę otwartą na nową wiedzę,
potrafisz dobrze organizować swoją pracę i podejmować decyzje pod presją czasu,
masz doświadczenie w obsłudze systemów komputerowych z zakresu obsługi klienta oraz programu MS Excel,
masz gotowość do pracy fizycznej,
dobrze czujesz się w pracy w zespole,
biegle posługujesz się językiem polskim,
masz gotowość do pracy na 1/2 etatu.kli
W IKEA MAMY DLA CIEBIE:
umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 7 złotych,
15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
kartę Multisport,
dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika.
26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony, dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
prywatny plan emerytalny (PPE),
ubezpieczenie na życie (NNW),
kredyt 0% na zakupy w IKEA,
Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),
Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent , you will provide timely and...
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz...
Rozdziel czas pomiędzy bezpośrednie wsparcie dla rolników a zadania administracyjne, takie jak zarządzanie CRM, aktualizacje danych i dokumentacja. Udzielaj wsparcia rolnikom i zespołom w...
Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego....
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3...
Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji. Od kandydatów...
Najnowsze komentarze