czyli z życia BOK
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność
Wysoka zdolność do coachingu, edukacji i pozytywnego wpływania na członków, doskonałe umiejętności interpersonalne, wniesienie pozytywnego wkładu do zespołu, klientów wewnętrznych i członków, szybkie uczenie się z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą.
Kraków
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 6 934 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
© 2025 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Theme by Anders Noren — Up ↑
Najnowsze komentarze