Referent ds. obsługi pasażerskiej
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200
Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge oraz saloniku VIP:
- dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów Premium,
- dbanie o estetykę przestrzeni Usług Pasażerskich Premium, Executive Lounge oraz VIP,
- rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge,
- obsługę Pasażerów VIP zgodnie z obowiązującą procedurą,
- współpracę w zakresie sprzedaży i promocji Usług Pasażerskich Premium,
- sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących funkcjonowania salonu Executive Lounge,
- stwarzanie miłej i przyjemnej atmosfery.
Będziemy wymagali od Ciebie:
- wykształcenia min. średniego,
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną konwersację,
- zdolności sprzedażowych,
- znajomości pakietu MS Office,
- prawa jazdy kat. B,
- orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych jako dodatkowy atut.
Najnowsze komentarze