czyli z życia BOK
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i oprogramowania MS Office
znajomość obsługi Zendesk, 3CX, Genesys Cloud, Salesforce Service Cloud, Lucidcharts, MT4/MT5
Kraków
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 10 558,34 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
© 2024 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Theme by Anders Noren — Up ↑
Najnowsze komentarze