Praca: Senior client experience specialist (starszy specjalista ds. obsługi klienta)


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Senior client experience specialist (starszy specjalista ds. obsługi klienta)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6252
OBOWIĄZKI:
Wspieranie zespołu ds. obsługi klienta hiszpańsko- i niemieckojęzycznego w zarządzaniu relacjami z klientami. Współtworzenie standardów obsługi klienta, zajmowanie się złożonymi problemami. Praca nad projektami standaryzacji odpowiedzi poprzez tworzenie szablonów. Wspieranie działu CX i innych zespołów wewnętrznych poprzez pracę nad rozwojem, wdrażaniem i zarządzaniem polityką i procedurami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i oprogramowania MS Office


Wymagania inne:

znajomość obsługi Zendesk, 3CX, Genesys Cloud, Salesforce Service Cloud, Lucidcharts, MT4/MT5

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 10 558,34 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ