Praca: Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta


Nasza działalność opiera się na gospodarce o zamkniętym obiegu. Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania.


Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 29 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.

 

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Ujeździec Mały
Twoje zadania
  • Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań,
  • Rozkładanie odzieży na półkach pracowników,
  • Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją,
  • Dbanie o prawidłowy obieg odzieży,
  • Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,
  • Prowadzenie elektronicznej ewidencji odzieży.
Nasze oczekiwania
  • Dyspozycyjność od wtorku do soboty w godz. 7-15 lub 8-16, 
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, 
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji, 
  • Zaangażowanie, pozytywne nastawienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. 
To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest 25 lat na rynku, 
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin - od wtorku do soboty w godz. 7-15 lub 8-16,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
  • Dofinansowanie do pakietu sportowego,
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia,
APLIKUJ TERAZ