Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Numer: StPr/25/0251
- przeszkolenie BHP i ppoż;- zapoznanie z całokształtem funkcjonowania predsiębiorstwa/instytucji;- obsługa klientów posprzedazowych, przyjmowanie zgłoszeń dot. reklamacji, zwrotówi napraw produktów;- realizacja procesów reklamacyjnych, weryfikacja zasadności reklamacji, przekazywanie produktów do serwisu, informowanie klientów o postepie w sprawie;- kordynacja napraw, kontakt z serwisami zewnętrznymi i wewnetrznymi, monitorowanie czasu realizacji napraw;- zwrot produktów, przyjmowanie zwracanych towarów, weryfikacja stanu oraz prowadzeniadokumentacji zwrotów;- komunikacja z klientami, udzielanieinformacji na temat warunków gwarancji, procedur reklamacyjnych oraz statusu zgłoszeń;- prowadzenie dokumentacji, rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych, zwrotów i napraw w systemie oraz archiwizacja dokumnentów;- wspólpraca z działami firmy, kontakt z działami sprzedazy, magazyneg oraz serwisem w celu sprawnej realizacji zgłoszeń;- budowanie relacji z klientami, dbanie o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez efektywne i uprzejme rozwiązywanie ich problemów.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: informatyk
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wymagania inne:znajomośc produktów IT, podstawowe umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
Miejsce pracy:Ostrów Wielkopolski
Rodzaj umowy:Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Najnowsze komentarze