Praca: Specjalista do spraw sprzedaży / opiekun klienta


Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista do spraw sprzedaży / opiekun klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0378
OBOWIĄZKI:
Aktywne pozyskiwanie klientów na podstawie powierzonej bazy,prowadzenie konwersacji telefonicznych i mailowych, przygotowywanie ofert handlowych,tworzenie długotrwałych relacji z klientami,Opracowywanie i wdrażanie działań, na podstawie których będą realizowane cele sprzedażowe,Segmentacja rynku i analiza grup docelowychPrzygotowywanie dokumentacji do przetargów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: umiejętność prezentacji i negogacji


Wymagania inne:

Doświadczenie w branży związanej z teletechniką, teleinformatyką, znajomość produktów takich jak systemy okablowania strukturalnego, komputerowego, obsługa Pakietu Subiekt GT, biegła obsługa komputera, Microsoft OfficeKandydat winien:Efektywnie organizować swoją pracę, planować i raportować działania sprzedażowe i realizować je w terminieUmiejętnie radzić sobie presją czasu związaną z realizacją planów sprzedażowychDogłębnie rozumieć i znać oferowane przez firmę produktyZnać techniki sprzedaży Potrafić badać potrzeby klientów i rozumieć trendy rynkowe

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ