Praca: Specjalista ds. kontaktu z klientem


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. kontaktu z klientem
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/4297
OBOWIĄZKI:
- monitorowanie list zadań obsługi klienta, zarządzanie przypadkami i rozwiązywanie problemów w określonych cyklach czasowych, aby spełnić Umowy o Poziomie Usług (SLA).- przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i wskaźników jakościowych oraz dostarczanie tych raportów zespołom biznesowym w celu zapewnienia widoczności procesu od początku do końca.- zapewnienie efektywnej obsługi reklamacji klientów oraz identyfikowanie możliwości poprawy jakości danych i skrócenia czasu cyklu.- koordynowanie różnych działań, odpowiadanie na pytania związane z biznesem i procesami oraz zapewnianie wsparcia szkoleniowego i wdrożeniowego przed i/lub po uruchomieniu.- obsługa złożonych transakcji, procesów oraz zapewnianie szkoleń i wsparcia.Godziny pracy 8:00 - 16:00.Umowa o pracę na czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: znajomość obsługi MS Office
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing), min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta, znajomość j. angielskiego B2 oraz j.tureckiego C2 jest wymagana ze względu na międzynarodowy charakter pracy (m.in. kontakt z oddziałem tureckim) , umiejętność zarządzania eskalacjami i transition management, znajomość SAP oraz Salesforce, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość obsługi MS Office

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 10 966,8 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ