Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist


Firma GENPOWER specjalizuje się w produkcji i sprzedaży agregatów prądotwórczych. Naszym klientom oferujemy profesjonalną obsługę w zakresie doboru, projektowania oraz serwisu agregatów prądotwórczych. Zapewniamy serwis zarówno gwarancyjny i pogwarancyjny naszych produktów. Genpower jest także autoryzowanym dealerem koncernu Cummins Inc.

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Buszewo
Twoje obowiązki: 

 

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, będziesz brać czynny udział w koordynowaniu zadań w średnich i dużych projektach realizowanych dla naszych Klientów Indywidualnych i Kluczowych, przyczyniając się do ich bezproblemowej realizacji i dostarczając wymierne korzyści dla Organizacji. 

 

Główne obowiązki:  
  • Pomoc w skutecznym inicjowaniu, planowaniu, realizacji i dostarczaniu średnich i dużych projektów.
  • Koordynowanie i zapewnianie realizacji projektu w ramach ustalonego zakresu, harmonogramu, zasobów i wymagań jakościowych.  
  • Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem materiałów i opracowywaniem dokumentacji technicznej w ramach projektu.
  • Nadzór nad procesem oraz walidacja w oparciu o wytyczne Klienta.  
  • Współpraca z Klientem w celu zdefiniowania zarządzania projektem, celów, zakresu i zadań.
  • Definiowanie i organizowanie pracy nad projektem, wymaganych dokumentów i wyników w celu walidacji i zgodności, w tym rytmu spotkań, kart wyników, raportów itp.  
  • Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem, problemami, założeniami i zależnościami projektu.  
  • Planowanie i wsparcie działów odpowiedzialnych za dostarczanie raportów i komunikatów o stanie projektu.  
  • Monitorowanie łańcuchów dostaw w ramach projektu. Wsparcie mniej doświadczonych kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych i członków zespołów w zakresie najlepszych praktyk zarządzania projektami. 
Nasze wymagania: 
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lat formalnego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Udowodnione doświadczenie w prowadzeniu / koordynowaniu średnich i dużych projektów od rozpoczęcia do zamknięcia, szczególnie w relacji z Klientem, łańcuchu dostaw, koordynowaniu realizacji planów produkcyjnych.  
  • Język angielski - min. B2
  • Zrozumienie metodologii zarządzania projektami i procesów.  
  • Praktyczna znajomość najlepszych praktyk zarządzania zmianami organizacyjnymi.
  • Wykazanie się skutecznymi umiejętnościami komunikacji, prezentacji i wywierania wpływu.  
  • Umiejętności planowania strategicznego i zarządzania ryzykiem.
  • Zrozumienie współzależności między technologią, operacjami i potrzebami biznesowymi.
  • Udowodniona zdolność do interakcji ze wszystkimi szczeblami w organizacji w oparciu o najlepsze praktyki.   
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi i oprogramowania do zarządzania projektami (np. Microsoft Project, Office 365) 
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od dotychczas zdobytego doświadczenia.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę od poniedziałku do piątku.
  • Wsparcie doświadczonych współpracowników.
  • Dofinansowanie do Karty Multisport.
  • Pakiet medyczny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ