czyli z życia BOK
Telefoniczna i mailowa Obsługa Klientów w zakresie produktów marki Volkswagen – oto główny cel stanowiska Specjalisty do spraw kontaktów z klientami w prężnie rozwijającym się dziale Contact Center naszej stacji dealerskiej.
Specjalista ds. obsługi klienta ma nawiązywać pierwszy kontakt z klientem, poprzez swoje zdolności komunikacyjne zachęcić go do wizyty w salonie, zapoznania się ofertą, a także poprzez zbadanie jego potrzeb, zapewnić obsługę doradcy z odpowiedniego działu w firmie.
Czekamy właśnie na Ciebie - Jeśli nawiązywanie kontaktów biznesowych nie stanowi dla Ciebie trudności.
Nie martw się brakiem wiedzy dotyczącym marki - oferujemy kompleksowy program szkoleń, który wyposaży Cię w wiedzę niezbędną na tym stanowisku.
© 2025 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Theme by Anders Noren — Up ↑
Najnowsze komentarze