Praca: Specjalista ds. Obsługi klienta i administracji


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Ułatwianie procesu konfiguracji dla nowych klientów.
  • Przetwarzanie dokumentacji rejestracyjnej VAT i EPR.
  • Komunikacja z klientami, współpracownikami i partnerami zewnętrznymi za pośrednictwem telefonu i e-mail.
  • Śledzenie rozwoju w branży i proaktywne poszukiwanie wiedzy w celu rozwoju profesjonalnego.
  • Sprawne wykonywanie zadań ad-hoc, wykazując elastyczność i kreatywność.
  • Skuteczne zarządzanie różnorodnym portfelem klientów, zapewnienie wyjątkowej obsługi.
  • Monitorowanie i dotrzymywanie terminów w sposób konsekwentny dla zadań rutynowych oraz nieoczekiwanych żądań.
Wymagania:
  • Potwierdzone doświadczenie w dziedzinie obsługi klienta i administracji.
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie na poziomie ojczystym lub biznesowym.
  • Preferowanie pracy w dynamicznych warunkach.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.
  • Umiejętność efektywnej pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnie.
  • Dobre zdolności organizacyjne.
  • Zmysł dostrzegania szczegółów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ