Praca: Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)
Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów.
Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji.
Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi.
Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru.
Wykonywanie pomiarów u naszych klientów.
Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy.
Wymagania
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
Poszukujemy osób z pełnym zaangażowaniem w powierzone zadania.
Ogromnym atutem będzie Twoja umiejętność komunikowania się w języku angielskim na poziomie, który pozwoli Ci swobodnie poruszać się w międzynarodowym otoczeniu.
Posiadanie prawa jazdy kat. B to dla Ciebie nie tylko dokument, ale dowód gotowości do elastycznego poruszania się w terenie.
Oferujemy
Wynagrodzenie, które nie tylko odzwierciedla Twoje umiejętności, ale także motywuje do osiągania coraz to nowych celów. Bez względu na etap kariery, doceniamy Twój wkład.
Dofinansowanie do benefitów; karta MultiSport oraz pakiet Medicover.
Szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach sprzedażowych Firmy.
Pełne i konkretnie zdefiniowane wsparcie merytoryczne ze strony doświadczonej kadry managerskiej.
Branża, w której działa nasza firma, jest jedną z niewielu, której nie dotyka kryzys. Oferujemy współpracę na lata w jedynym obszarze, który nigdy nie zaznał trudność.
Praca zdalna Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Posługujesz się językiem niemieckim w stopniu zaawansowanym (B2), Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą. Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt...
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami firmy Opieka...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w...
Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie...
Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Biegła znajomość języka polskiego...
Review customer requests and expectations and respond to them according to their needs and situations Manage multichannel interactions (90 % email, 10% voice) Develop your skills and learn how to use...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Hej! Co będziesz robić w najbliższym czasie? A może chcesz zarobić i zdobyć doświadczenie w branży RTV/AGD/IT? Świetnie się składa, bo właśnie szukamy Doradcy Klienta. Nie musisz mieć...
Hej! Co będziesz robić w najbliższym czasie? A może chcesz zarobić i zdobyć doświadczenie w branży RTV/AGD/IT? Świetnie się składa, bo właśnie szukamy Doradcy Klienta. Nie musisz mieć...
Najnowsze komentarze