Praca: Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)
Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów.
Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji.
Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi.
Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru.
Wykonywanie pomiarów u naszych klientów.
Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy.
Wymagania
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
Poszukujemy osób z pełnym zaangażowaniem w powierzone zadania.
Ogromnym atutem będzie Twoja umiejętność komunikowania się w języku angielskim na poziomie, który pozwoli Ci swobodnie poruszać się w międzynarodowym otoczeniu.
Posiadanie prawa jazdy kat. B to dla Ciebie nie tylko dokument, ale dowód gotowości do elastycznego poruszania się w terenie.
Oferujemy
Wynagrodzenie, które nie tylko odzwierciedla Twoje umiejętności, ale także motywuje do osiągania coraz to nowych celów. Bez względu na etap kariery, doceniamy Twój wkład.
Dofinansowanie do benefitów; karta MultiSport oraz pakiet Medicover.
Szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach sprzedażowych Firmy.
Pełne i konkretnie zdefiniowane wsparcie merytoryczne ze strony doświadczonej kadry managerskiej.
Branża, w której działa nasza firma, jest jedną z niewielu, której nie dotyka kryzys. Oferujemy współpracę na lata w jedynym obszarze, który nigdy nie zaznał trudność.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania...
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów,...
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie...
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz dropshipping poprzez telefon i e-mail, z dbałością o wysoką jakość i satysfakcję klienta. Doradztwo w zakresie wyboru produktów do...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Twój zakres obowiązków: Sprzedaż kompleksowego produktu na rynku branży OZE (PV, PC, Termomodernizacja, Czysta Energia) Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz praca na spotkaniach umówionych przez...
Twój zakres obowiązków: Sprzedaż kompleksowego produktu na rynku branży OZE (PV, PC, Termomodernizacja, Czysta Energia) Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz praca na spotkaniach umówionych przez...
Najnowsze komentarze