Praca: Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)
Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów.
Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji.
Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi.
Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru.
Wykonywanie pomiarów u naszych klientów.
Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy.
Wymagania
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
Poszukujemy osób z pełnym zaangażowaniem w powierzone zadania.
Ogromnym atutem będzie Twoja umiejętność komunikowania się w języku angielskim na poziomie, który pozwoli Ci swobodnie poruszać się w międzynarodowym otoczeniu.
Posiadanie prawa jazdy kat. B to dla Ciebie nie tylko dokument, ale dowód gotowości do elastycznego poruszania się w terenie.
Oferujemy
Wynagrodzenie, które nie tylko odzwierciedla Twoje umiejętności, ale także motywuje do osiągania coraz to nowych celów. Bez względu na etap kariery, doceniamy Twój wkład.
Dofinansowanie do benefitów; karta MultiSport oraz pakiet Medicover.
Szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach sprzedażowych Firmy.
Pełne i konkretnie zdefiniowane wsparcie merytoryczne ze strony doświadczonej kadry managerskiej.
Branża, w której działa nasza firma, jest jedną z niewielu, której nie dotyka kryzys. Oferujemy współpracę na lata w jedynym obszarze, który nigdy nie zaznał trudność.
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami firmy Opieka...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w...
Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie...
Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Biegła znajomość języka polskiego...
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór...
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie osób darczyńskich na ulicach polskich miast, czyli przekonywanie osób do zgody na regularne wsparcie finansowe Fundacji Greenpeace Polska przeprowadzanie...
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie osób darczyńskich na ulicach polskich miast, czyli przekonywanie osób do zgody na regularne wsparcie finansowe Fundacji Greenpeace Polska przeprowadzanie...
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie osób darczyńskich na ulicach polskich miast, czyli przekonywanie osób do zgody na regularne wsparcie finansowe Fundacji Greenpeace Polska przeprowadzanie...
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie osób darczyńskich na ulicach polskich miast, czyli przekonywanie osób do zgody na regularne wsparcie finansowe Fundacji Greenpeace Polska przeprowadzanie...
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie osób darczyńskich na ulicach polskich miast, czyli przekonywanie osób do zgody na regularne wsparcie finansowe Fundacji Greenpeace Polska przeprowadzanie...
Najnowsze komentarze