Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim


Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów
Zadania:
  • Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail
  • Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta
  • Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi pytaniami
  • Dostarczanie klientom rzetelnych i dokładnych informacji
  • Wsparcie klienta na każdym etapie rozwiązania jego problemu
  • Eskalowanie problemu do odpowiedniego działu
Wymagania:
  • Dobre umiejętności interpersonalne w kontakcie z klientem i zespołem
  • Język niemiecki na poziomie min. C1 w mowie oraz piśmie
  • Biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B1/B2) do komunikacji z zespołem
  • Dobre umiejętności organizacyjne oraz samodzielność
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Znajomość i umiejętności informatyczne są dodatkowym atutem, ale nie wymagamy tego!
  • Umiejętność negocjowania najlepszych rozwiązań z klientami
  • Umiejętność słuchania i identyfikowania problemów klientów
Oferujemy:
  • Umowę o pracę oraz performance/sales bonus
  • Pracę 100% zdalnie na terenie Polski
  • Prywatny pakiet medyczny Luxmed
  • My Benefit system
  • Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ