Komunikowanie się z klientami telefonicznie i mailowo. Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Oferowanie pomocy w kwestiach technicznych,...
Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania...
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers...
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów...
Review customer requests and expectations and respond to them according to their needs and situations Manage multichannel interactions (90 % email, 10% voice) Develop your skills and learn how to use...
Komunikowanie się z klientami telefonicznie i mailowo. Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Oferowanie pomocy w kwestiach technicznych,...
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych....
OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi...
Jak wygląda praca Doradcy Klienta? Bezpośrednia obsługa klienta: Witanie klientów i udzielanie im pomocy przy wyborze produktów. Odpowiadanie na pytania dotyczące asortymentu, materiałów,...
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...
Najnowsze komentarze