Ogłoszenie numer: 9475300, z dnia 2025-02-14

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
- Początek szkolenia: 17 marca.
- Praca 5 dni w tygodniu, zmiany 8,5-godzinne (w tym godzina przerwy), harmonogram pracy: pon.-pt. 7:00-19:00, sob.-niedz. 9:00-18:00.
- Pierwsze 6-9 miesięcy pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie z możliwością przejścia na model hybrydowy w zależności od wyników.
- Pierwszy punkt kontaktu w kwestiach związanych z podróżami premium.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych oraz obsługa różnych form płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności podróżnicze.
- Obsługa pasażerów przez rozmowy telefoniczne/chat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2), zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Skłonność do pomagania, współpracy.
- Entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
- Wysoka dbałość o detale i precyzja.
- Wysoka organizacja pracy.
- Dostępność do pracy stacjonarnej w Warszawie.
- Pracę w największych, renomowanych liniach lotniczych w Skandynawii – SAS.
- Równe szanse dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
- Bezpłatne, dwumiesięczne szkolenie z programem "learning by doing" i wsparciem trenera.
- Środowisko pracy międzynarodowe i różnorodne, sprzyjające rozwojowi.
- Inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnych biurach w centrum Warszawy.
Najnowsze komentarze