Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim


Ogłoszenie numer: 9475300, z dnia 2025-02-14

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Początek szkolenia: 17 marca.
  • Praca 5 dni w tygodniu, zmiany 8,5-godzinne (w tym godzina przerwy), harmonogram pracy: pon.-pt. 7:00-19:00, sob.-niedz. 9:00-18:00.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie z możliwością przejścia na model hybrydowy w zależności od wyników.
  • Pierwszy punkt kontaktu w kwestiach związanych z podróżami premium.
  • Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych oraz obsługa różnych form płatności.
  • Wsparcie dla klientów napotykających trudności podróżnicze.
  • Obsługa pasażerów przez rozmowy telefoniczne/chat.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2), zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Skłonność do pomagania, współpracy.
  • Entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
  • Wysoka dbałość o detale i precyzja.
  • Wysoka organizacja pracy.
  • Dostępność do pracy stacjonarnej w Warszawie.

Oferujemy

  • Pracę w największych, renomowanych liniach lotniczych w Skandynawii – SAS.
  • Równe szanse dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
  • Bezpłatne, dwumiesięczne szkolenie z programem "learning by doing" i wsparciem trenera.
  • Środowisko pracy międzynarodowe i różnorodne, sprzyjające rozwojowi.
  • Inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
  • Praca w nowoczesnych biurach w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ