Dołącz do naszego zespołu w Foundever!
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, które pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą, zatrudniającą 1500 wspaniałych pracowników w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i praca zdalna), a teraz szukamy Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu!
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Język: Biegła znajomość języka angielskiego (C1/C2) i polskiego (B2);
- Doświadczenie: Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta;
- Technologia: Znajomość MS Office i rozwinięte umiejętności obsługi komputera;
- Osobowość: Bycie zmotywowanym, entuzjastycznym i chętnym do pracy.
Dodatkowe atuty:
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;
- Niezależność i umiejętność pracy z minimalnym nadzorem;
- Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- Zwracanie uwagi na szczegóły;
- Umiejętności sprzedażowe.
Najnowsze komentarze