Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Szwedzkim


Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Szwedzkim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Wsparcie klientów w instalacji oraz obsłudze kamer bezpieczeństwa.
  • Odpowiadanie na zapytania klientów: telefon, chat, email.
  • Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
  • Znajomość języka szwedzkiego na poziomie B2/C1.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).
  • Otwartość w relacjach z klientami.
  • Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej.
  • Min. pół roku doświadczenia w obsłudze klienta lub w branży nowych technologii.
Mile widziane:
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Umiejętności analityczne.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
  • Pracę zmianową 8 godzin dziennie (zmiany między 9:00 a 19:00).
  • Solidne przygotowanie do pracy.
  • Praca w nowoczesnym biurze w Katowicach.
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie).
  • Atrakcyjne promocje i szybką ścieżkę rozwoju dla najlepszych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ