Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim


Ogłoszenie numer: 9475324, z dnia 2025-02-14

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Rozpoczęcie szkolenia: 17 marca.
  • Praca 5 dni w tygodniu po 8,5 godziny (w tym godzinna przerwa), harmonogram od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-19:00, sobota-niedziela 9:00-18:00.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy pracy z biura w Warszawie, z możliwością późniejszej pracy hybrydowej w zależności od wyników.
  • Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium.
  • Poradnictwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnorodnych metod płatności.
  • Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
  • Asystowanie klientom przez rozmowy telefoniczne oraz czat.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
  • Skłonność do pomagania, współpracy oraz entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa.
  • Umiejętność słuchania i jasnej komunikacji.
  • Precyzja i staranność.
  • Wysoka organizacja pracy.
  • Dostępność do pracy stacjonarnej w Warszawie.

Oferujemy

  • Pracę w największej, renomowanej nordyckiej linii lotniczej pięciogwiazdkowej - SAS.
  • Równe szanse dla wszystkich pracowników.
  • Płatne, dwumiesięczne szkolenie z systemem nauki poprzez działanie oraz wsparciem mentora.
  • Możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym środowisku.
  • Inwestycję w rozwój kompetencji przez coaching i mentoring.
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ