Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102).
Aktualnie poszukujemy dla naszego klienta z branży energetycznej osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
Mailowa i telefoniczna obsługa klientów
Udzielanie informacji odnośnie umów, płatności, dostępnych produktów Klienta dla gospodarstw domowych
Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie
Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista
Dobra dykcja oraz umiejętność aktywnego słuchania
Umiejętność pracy w zespole
Zdolność szybkiego uczenia się
Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...
Miejsce pracy: Lublin, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba ta utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie...
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth...
Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach dotyczących podróży. Doradzanie w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych. Pomoc w zakupie...
Pierwszy kontakt w kwestiach podróży dla klientów. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych. Pomoc w zakupie biletów lotniczych i...
Pierwszy kontakt w sprawach dotyczących podróży klientów. Doradzanie w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności oraz programów lojalnościowych. Pomoc w zakupie biletów...
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...
Najnowsze komentarze