Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Specjalista ds. Obsługi Klienta
Marki
APLIKUJ TERAZ!

Inter Europol S.A. to polska firma rodzinna, która powstała w 1989 roku. Dziś szczycimy się pozycją lidera

w produkcji pieczywa w Polsce, a nasze wyroby dostarczamy do Klientów na terenie Unii Europejskiej, a także do wybranych krajów na całym świecie.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Inter Europol S.A. zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane zatrudnieniem na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
(miejsce pracy: Marki)
(praca na zastępstwo)



Główne zadania:
  • Przyjmowanie zamówień od klientów, kierowców oraz przedstawicieli handlowych (telefonicznie, mailowo),
  • Analiza zamówień po kątem minimum logistycznego oraz dostępności asortymentu,
  • Uzgadnianie terminów dostaw z Klientami,
  • Przygotowywanie do zamówień dokumentów sprzedaży oraz dokumentów pomocniczych ( faktury, dokumenty magazynowe),
  • Udzielanie klientom rad z zakresu oferty,
  • Współpraca z działami: Transportu, Magazynu, Cukierni.
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze obsługą klienta,
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w godzinach 06.00-14.00 oraz 1 tydzień w miesiącu 14.00-22.00,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Systematyczność i dokładność w działaniu,
  • Konsekwencja i rzetelność w realizacji wyznaczonych celów,
  • Książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę gwarantującą stabilność zatrudnienia,
  • Wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas,
  • Opiekę medyczną,
  • Współfinansowanie udziału w programie kart sportowych,
  • Możliwość przystąpienia do programu ubezpieczeń grupowych,
  • Świadczenia z ZFŚS,
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Świeże pieczywo w czasie przerwy śniadaniowej,
  • Dostęp do automatów vendingowych z przekąskami i napojami,
  • Zniżki na zakup pieczywa w naszej piekarni,
  • Szansę na rozwój zawodowy.
APLIKUJ TERAZ