Praca: Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych w banku


Ogłoszenie numer: 9741604, z dnia 2025-04-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych w banku

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów indywidualnych, w tym obywateli Ukrainy
  • Udzielanie podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych
  • Wspieranie komunikacji między klientami ukraińskimi a pracownikami banku
  • Pomoc w korzystaniu z aplikacji bankowych GoOnline i GoMobile
  • Sprzedaż produktów i usług bankowych oraz pozyskiwanie nowych klientów
  • Udzielanie instruktażu dotyczącego digitalizacji i obsługi urządzeń samoobsługowych
  • Realizacja zleceń i obsługa reklamacji klientów
  • Udział w procesach compliance i codziennych pracach oddziału
  • Organizacja obsługi klientów w placówce, w tym zarządzanie kolejką

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe
  • Doświadczenie w bankowości lub w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Podstawowa znajomość języka polskiego, znajomość języka angielskiego będzie mile widziana

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę i system motywacyjny oparty na indywidualnych osiągnięciach
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy oraz wsparcie przełożonych
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach banku
  • Przyjazne i otwarte środowisko pracy, w którym możesz być sobą
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ